Rebranding

April 29, 2020

Jeg var ute etter en endring- jeg planla og utførte!

Jeg var ute etter en "rebranding" for mitt firma. Jeg hadde helt siden jeg startet som frilans rettet meg mot privatmarked. Etter noen år med dette ønsket jeg mer, større prosjekter og tenkte hvorfor ikke? Starten var da jeg ble med på et program via Kystinkubatoren hvor jeg fikk masse god støtte og inspirasjon. Gjennom Kystinkubatoren ble jeg også kjent med Build Up Helgeland som også har gitt meg masse gode råd og tips.

Jeg begynte med å revurdere navnet mitt. Jeg driver ikke bare med fotografering, men med filming også. Derfor ville jeg ha et navn som representerte akkurat dette. Jeg har jobbet mye med forretningsplanen min, kartlagt min målgruppe, potensielle samarbeidspartnere og nye kunder. Bare nettsiden min tok mange uker. Så har jeg fått laget ny logo av Daniel, som er grafisk designer. Vanvittig flink! Fikset meg en fargepalett som skal presentere Zenteno Visuals og ikke minst en god publiseringsplan som skal hjelpe meg å være strukturert med sosiale medier.

Det var veldig viktig med en skikkelig plan for alle stegene jeg ønsket å gå gjennom, lage delmål under hvert hovedmål og huske på å ikke lage for store mål slik at det blir uoppnåelig. Jeg er optimistisk, men må huske å være realistisk også! Blir det vanskelig og man ikke når målene gang på gang, kan man fort miste motivasjon og havne bakpå.

Nå jobber jeg med noen annet spennende som er nettkurs. Stay tuned!

Dersom du ønsker å vite mer om hvordan jeg jobbet under rebrandingen send meg en mail så deler jeg 5 tips med deg :)

“Det er bedre å ta noen små strategiske steg av gangen, enn for store steg og miste piffen”

Meld deg gjerne på infoportalen så får du vite når jeg har tips å dele. Du kan også følge Zenteno Visuals på sosiale medier